prinsessan av peking

 
 
 
      
 
 
 
 
Fina Stephanie från en fotografering i sommras. Är helt förälskad i den sista bilden, hur fin?! 
 modell 
Stephanie Nybergutrustning Canon EOS 60D + Canon EF 50mm 1:1.8 II 
 
Som ni kanske märkte blev det ingen fortsättning på mitt äventyr vid Ramhultafallet, vilket rätt och slätt berodde på att resten av bilderna försvann med ett trasigt minneskort. Yepp, bättre tur kan man ha. Sedan dess har jag haft fullt upp med att leva livet; jul, nyår, och inte minst en resa till Val Thorens med ett gäng hejjare till kompisar. Men nu är det back to reality och plugg som gäller, vilket även betyder lite jobb med mitt GA, vilket faktiskt innebär att jag kan räkna fotoredigering som plugg, vilket inte är fy skam! 
 
 


Stephanie Nyberg
22 Januari, 2015 - 21:45 / BLOGG: http://nnybergs.blogg.se/

Nej Ebba. Sista bilden var f r u k t a n s v ä r d!!1111 Första och andra bilden är däremot helt okej fina:):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: