PROVSMAKAR LIVETS HEROIN


 
 
 
 
 
 
 
Känner mig som ett barn på julafton just nu. I veckan bokade nämligen jag och mina kumpaner (aka tjejgänget) en efterlängtad resa till Samos, Grekland. Den 5 Juli bär det av till solnedgångar, bad och äventyr med de finaste människorna! För att stilla min jag-vill-åka-nu känsla gick jag igenom bilderna från förra årets sommar resa till Sardinien. Dock tror jag att jag bara gjorde denna nämnda känsla ännu starkare. 
 
 


Brasse Nilsson
13 Maj, 2014 - 22:32

Och om du någonsin vill ha en idiot lägg din hand i min
Längtar som attans!!! Så mycket fina bilder du kommer kunna ta😍😍😍

Svar: Hoho jajamensan Brasse! Kommer bli legendary!
Ebba Björnfalk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: