FÖRBI THE POINT OF NO RETURN

 
 
 modell Stephanie Nyberg, utrustning Canon EOS 60D + Canon EF 50mm 1:1.8 II 

Med Krunegård & Dylan i bakgrunden har jag suttit och begrundat, rensat, och redigerat alla dem bilder jag tog från både onsdagens och torsdagens fotograferingar. Tack alla som stod ut att ha en kamera i ansiktet dagen lång! 
Vi höll, båda dagarna, till vid ett ödsligt hur här i Onsala, och jag slår vad om att jag kommer återvända dit inför framtida fotograferingar. Bilder från dagarna kommer att dyka upp lite pö om pö, i lite olika tappningar. Jag hoppas att ni kommer att gilla dem! 
Vad händer annars då? Skolan börjar imorgon; början på slutet. Sista året nu och jag är faktiskt lite taggad på vad den kommande hösten har att erbjuda.
Jag vill även tacka dem som var med och firade min 18 års dag i fredags och gjorde den till den bästa tänkbara dagen. Vad skulle jag gjort utan er?